יקי מעצב Active
יקי , מעצב קולקציית Active ברשת S.wear 


למי עיצבת את הקולקציה?

קהל היעד של s.wear מאד מגוון, ולכן הקולקציה מאוד מגוונת בצבעוניות, בחומרים ובגזרות, כך שכל אישה תוכל למצוא את הבגד המתאים לה בין אם היא עוסקת בספורט ובין אם לא.   

מה ההבדל בין תהליך עיצוב קולקציית אקטיב אל מול קולקציית אופנה? 
ההבדל הגדול ביותר טמון בתהליך העבודה על הקולקציה החל משלב ההשראה והתחזיות. כשאני ניגש לעצב קולקציית אופנה, ההשראה, הטרנדים והתחזיות העתידיות נגישים זמן רב לפני שהקולקציה מגיעה לחנויות, למעט שינויים מינוריים.  לעומת זאת, עולם הספורט מתקדם במהירות ולכן לעיתים יש לבצע שינויים ועדכונים מהותיים, רגע לפני שהפריט מוצג על המדף. פיתוחים חדשים מושקים מדי יום, וטרנדים וצבעוניות משתנים במהירות תוך כדי עבודה, כך שצריך להישאר מעודכן כל הזמן ולחדש בהתאם. 

ספר קצת על ההשראות שהובילו אותך ליצירת הקולקציה (כולל מותגים אהובים) 
הקולקציה מורכבת מכמה קבוצות כאשר לכל קבוצה "סיפור" משלה. לדוגמה, קבוצת הריפלקטיב נוצרה בהשראת חדר הכושר ומכשירי הכושר בפרט: החומרים המתכתיים של המכשירים הובילו אותי לאבזר את הקולקציה בסרטי ריפלקטיב,
תוך שימת דגש על חיתוכים עם תנועה שמתאימה לפעילות בחדר הכושר. דוגמה אחרת היא קבוצת הפויל, שבה המרחב האורבני היווה את ההשראה שלי, ולכן השתמשתי בבדים יותר טרנדיים ואופנתיים, צבעוניות אחידה וגזרות נועזות
על מנת שהבגדים יתאימו גם לפעילות ספורטיבית וגם כבגדי אופנה לכל דבר.
אני מקבל השראה מקולקציות קפסולה ושת"פים מיוחדים כמו הקולקציה של אלכסנדר וונג לh&m, קולקציית פנטי של ריהאנה למותג פומה ועוד.

אופנת האקטיב הפכה בשנים האחרונות לשחקנית ראשית בתחום האופנה לצד מותגי על קלאסיים. כיצד אתה מסביר את התהליך הזה?
אני מאמין שהשינוי הגדול טמון בדור הצעיר, שמושפע מאד מהרשתות החברתיות, בהן המודעות לאורח חיים ספורטיבי עצומה. יותר ויותר אנשים מאמצים לעצמם אורח חיים בריא יותר, המשלב מראה ואופנה ייחודיים. זה רק טבעי,
שברגע שקהל היעד המדובר גדל, עולם האופנה יתאים את עצמו ויאמץ לתוכו את עולם הספורט.

האם גם גברים יוכלו ליהנות מבגדי אקטיב?
אנחנו עובדים על זה, ואני מאמין שבקיץ הבא כבר יושקו קולקציות מלאות עם מגוון גדול יותר של פריטים.  

האם יש לך דגם מועדף מהקולקציה, ומדוע?
אני מאד אוהב את חולצת הבטן הכוללת בתוכה מוטיבים מעולמות שונים: טי-שרט אקטיב בסיסית, בד מבריק שנותן קצת גלאם ובטן חשופה בהתאם לטרנד שחזר בקיץ החולף.  
העיצוב הזה ובמיוחד המחשבה שעומדת מאחוריו מרגשים אותי ומביאים לי סיפוק.

מה הויז'ן שלך לעתיד?
לדעתי עולם האקטיב והספורט ימשיך לצמוח ולגדול. אנחנו עוד נהנה זמן רב מהחיבור הנפלא הזה של ספורט ואופנה, וללא ספק יש עוד הרבה למה לצפות.

 


רונית כהן, צלמת ROCO RUNS


מה עומד מאחורי ההחלטה להתמחות בצילום ספורטאים/יות
?
תמיד אהבתי ספורט וצילום. תמיד עשיתי ספורט, בעיקר ריצה וזה היה מסלול טבעי עבורי לשלב בין שתי האהבות. בשלב מסוים זה גם קרה.
הבנתי שאני רוצה להתמקצע בצילום ספורט, כאשר מה שליווה ומלווה אותי זאת האג'נדה שלי: נשים בספורט והרצון לספר את הסיפור שלהן.     

ספרי לנו על חוויית הצילום לאס וור, החל מבניית הקונספט ועד ליום הצילומים עצמו? 
בניית הקונספט הייתה מאתגרת היות והיום ענף הספורט הפך להיות מאוד פופולרי בקרב הצלמים.
חיפשנו לוקיישן עם וויב של אס וור, שיאפשר לנו להעביר את המסר שבגדי אקטיב מלווים אותך בכל שעות היום: באימון, בקפה עם חברות ובשעות הפנאי.   

איזו חוויה חשוב לך לתפוס מבעד לעדשה? מה חשוב לך להעביר בתמונות?
שנשים חזקות הן יפות ומאושרות .

מה הוויז'ן שלך לעתיד? לאן עולם האקטיב צועד?
העולם של הנשים בספורט הולך ומתעצם ולדעתי רק ילך ויגדל. נשים יכולות לעשות הכל. בעיני חשוב להיות אדם אקטיבי ובריא .

מה חשבת על הקולקציה?
מדהימה! בא לי לרוץ איתה :)