מידה אקסטרה אפס היא המידה הקטנה ביותר שלנו והיא מקבילה למידות 32-34.
האם יש הגבלת זמן להחזרת פריט וקבלת זיכוי כספי?
החזרת מוצרים שלא נלבשו ושלא נגרם להם נזק תתאפשר בכל אחד מסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. במקרה שהפריט נרכש באמצעות שובר זיכוי / הטבה, ההחזר יינתן באותה צורת תשלום.
היכן יש חנויות עודפים?
* ביג אילת * בילו סנטר * חוצות המפרץ * מעלה אדומים * בית שמש * מודיעין * עין שמר * קניון חיפה * חדרה וילג'
אני רוצה לעבוד ב-S.wear. מה עליי לעשות?
איזה כיף! ניתן לצפות כאןבמשרות הפנויות מחכים לקורות החיים שלך במייל hr@s-wear.com
בהצלחה :)
יש ברשותי מוצר פגום. מה עליי לעשות?
ניתן לגשת לכל אחד מסניפי הרשת עם המוצר הפגום. לאחר איתור עסקת הרכישה ימולא טופס בדיקה והפריט יישלח לבדיקה במחלקת בקרת איכות. תשובה תימסר עד 14 ימי עסקים. הרשת תישא באחריות במקרים בהם עלה מהבדיקה כי במוצר נמצא פגם ייצור.
האם ניתן לממש תווי קנייה ברשת S.wear?
ניתן לשלם באמצעות כרטיסי מתנה מטעם רשת S.wear בלבד. לא יתקבלו שוברים מסוג אחר.
איך ניתן לרכוש גיפט קארד של S.wear?
ניתן להטעין כרטיס gift card בכל אחד מסניפי הרשת. כרטיס מסוג זה ניתן למימוש בסניפים בלבד.
כמו כן, ניתן להזמין דרך האתר שובר וירטואלילמימוש אונליין בלבד. השובר יישלח למייל מיד לאחר קליטת ההזמנה - דרך נוחה ומהירה לשלוח מתנה.
האם תהליך הייצור מפוקח?
בהחלט כן. אחת הבעיות המרכזיות של ענף האופנה היא פסולת מצטברת שנגרמת מייצור עודף.
אנחנו ב-S.wear מאמינים בקנייה חכמה ולכן מקפידים לנהל את מערך הייצור שלנו בצורה הטובה והנכונה ביותר.
כל המוצרים שלנו עשויים בדים אשר עברו תהליך בקרת איכות ארוך וקפדני ובדיקות של עמידות בכביסות ולבישה לאורך זמן.
אנחנו משתדלים ככל הניתן להשתמש בסיבים טבעיים כגון 100% כותנה, ויסקוזה, מודל וכותנת סופימה.
אנחנו לעולם לא זורקים בדים שנשארו במהלך הייצור. במקרה שבו נותר בד מייצור של פריט אחד, הוא ינוצל עבור ייצור של פריט אחר בקולקציה.
אנחנו פחות מאמינים ב"long distance relationship".
ככל שהמפעל קרוב יותר, נגרם פחות זיהום אוויר בשינוע הסחורה מהמפעל למחסן.
אנחנו עובדים עם המפעל קרוב ל-20 שנים והקרבה מאפשרת לנו לפקח בתדירות גבוהה על תהליך פיתוח הבדים והתפירה של המוצרים שלנו.
אנחנו מבקרים שם לעיתים קרובות ומקפידים על תנאי העסקה הוגנים עבור העובדים.
באילו חנויות ניתן להשיג את קולקציית Plus Size?
* ג'י כפר סבא
* ביג אילת
* דרורים
* שבעת הכוכבים
* קניון קריית אונו
האם ניתן להדפיס סמל על חולצת בית ספר?
הדפסת הסמל מתבצעת באופן עצמאי. ניתן לרכוש באתר ובחנויות חולצות בית ספר קלאסיות ונוחות בגזרת V וניקי, ללא הדפסת סמל.
אני רוצה לבצע רכישה מרוכזת. למי עליי לפנות?
לקוחות מוסדיים? לרכישת פריטים איכותיים (60 יחידות ומעלה) במחירים אטרקטיביים לצוותים שלכם, שלחו לנו מייל עם כל הפרטים ואנחנו נטפל בשאר :) orian@s-wear.com
מועדון לקוחות
איך ניתן להצטרף למועדון הלקוחות? מה המועדון מקנה?
עלות המועדון 78 ₪ חיוב חד פעמי ללא צורך בדמי חידוש כחברי מועדון תוכלו ליהנות מההטבות הבאות: * מתנת הצטרפות 38 ₪ ניתנת למימוש ללא הגבלת זמן * מתנת יומולדת בכל שנה - הטבה 50 ₪ תקפה בחודש יום ההולדת ובחודשיים שאחריו * צבירה ומימוש נקודות * מבצע שבועי לחברי מועדון - בכל שבוע תיהנו מארבעה דגמים משתנים בהנחה בלעדית לחברי המועדון * מעקב אחר היסטוריית רכישות החל מההצטרפות למועדון
ניתן להצטרף למועדון הלקוחות שלנו בכל אחד מסניפי הרשת או דרך האתר.
כיצד ניתן לממש נקודות מועדון?
בכל רכישה במועדון ייצברו נקודות לזכותך. כל קנייה מזכה ב- 10% נקודות מערך הקנייה, כאשר כל נקודה שווה לשקל אחד. קבלת פריט על חשבון הנקודות תתבצע בהצגת תעודה מזהה של בעל/ת הכרטיס או של המורשה הרשומ/ה במועדון. לא ניתן להוסיף כסף / שוברים / הטבות על מנת להגיע למחיר פריט. הפריט יתקבל בצבירת נקודות השווה לערכו. בעת החזרת מוצר שנרכש בנקודות, יוחזרו הנקודות לכרטיס המועדון. לא יינתן שובר זיכוי / החזר כספי.
האם יש הגבלת זמן למימוש הנקודות ברשותי?
לא. הנקודות שצברת לא נמחקות והן יישמרו בכרטיס עד למימושן (בהגעה לכמות נקודות השווה לסכום פריט).
רכישה באתר
האם אתר S.wear מאובטח?
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת והנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
איך אוכל לבטל עסקה שבוצעה באתר?
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה באחת מהדרכים שלהלן:
לא. ניתן לבצע הזמנה כאורח/ת ולהשלים את הרכישה ללא הרשמה. אנחנו ממליצים להירשם כדי שתהיה אפשרות לאתר הזמנות קודמות ולקשר את המועדון לחשבון.
איך אוכל לקשר את כרטיס המועדון לחשבון שלי באתר?
לאחר ההתחברות לאתר יופיע פופ אפ לשיוך המועדון. גם אם ויתרת על שלב זה, ניתן לעשות זאת בכל עת בהגדרות החשבון שלך. זהו תהליך חד פעמי. המועדון יהיה מקושר לחשבונך ויעלה באופן אוטומטי בביקורים הבאים באתר :)
האם ניתן לממש נקודות והטבות מועדון באתר?
בהחלט :) על מנת לממש נקודות / הטבות יש לקשר את כרטיס המועדון לחשבון באתר. ניתן לרכוש פריט בנקודות אשר מגיעים לכמות נקודות השווה או גבוהה ממחיר הפריט. לא ניתן להוסיף לנקודות כסף או אמצעי תשלום אחר על מנת להגיע למחיר הפריט. ההטבות שברשותך וכמות הנקודות שניתן לממש בהזמנה יוצגו בעמוד הצ'ק אאוט.
קיבלתי שובר מתנה דיגיטלי. איך אוכל לממש אותו?
שובר מתנה דיגיטלי ניתן למימוש אונליין בלבד ואינו מוגבל בזמן. יש להזין את קוד הקופון שקיבלת בשדה הייעודי בעמוד הצ'ק אאוט וסכום העסקה יתעדכן בהתאם.
אפשר לממש שובר זיכוי או גיפט קארד באתר?
שובר זיכוי וכרטיס גיפט קארד פיזי ניתנים למימוש בסניפי הרשת בלבד. שובר וירטואלי (קוד קופון שנרכש אונליין) ניתן למימוש באתר בלבד.
באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
*כרטיס אשראי מכל סוג *Paypal *Bit *Apple pay *Google pay
אמצעי תשלום נוספים: שובר מתנה וירטואלי, נקודות והטבות מועדון (בהתאם למדיניות מועדון הלקוחות).
האם ניתן לחלק את החיוב לתשלומים?
כן, ניתן לחלק עד 6 תשלומים. לאחר קליטת ההזמנה אין באפשרותנו לשנות את חלוקת התשלומים. בהזמנות שמשולמות באמצעות פייפל או ארנקים דיגיטליים לא ניתן לחלק את החיוב לתשלומים.
האם ניתן לשלוח חבילה באריזת מתנה?
בעמוד הצ'ק אאוט ניתן לסמן צירוף אריזת מתנה. הפריטים לא יגיעו ארוזים אך תצורף לחבילה שקית כדי שתוכלו לארוז את הפריטים למתנה. כמו כן, ניתן לצרף טקסט ברכה :)
מתי אחויב על ההזמנה?
החיוב מתבצע בעת קליטת ההזמנה, בכפוף לאישור התשלום מחברת האשראי. במקרה בו החיוב נכשל תופיע הערת שגיאה וההזמנה לא תיקלט במערכת.
כיצד אוכל לדעת שההזמנה נקלטה בהצלחה?
לאחר קליטת פרטי התשלום תושלם הרכישה ויופיע עמוד הצלחה עם מספר ההזמנה. בנוסף, יישלח אליך מייל אישור הזמנה. כמו כן, בכל עת ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי.
אישור ההזמנה לא התקבל במייל שלי
ייתכן שהאישור הגיע לתיבת הספאם או שהוקלדה כתובת מייל שגויה. לבירור וטיפול ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל: info@-wear.com
כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלי?
אם בוצעה הרשמה לאתר, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באזור האישי שלך. לבירור נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל: info@-wear.com
הפריט שאני רוצה אזל מהמלאי. איך אוכל לקבל עדכון כשיחזור?
כדי לקבל עדכון על חזרת פריט למלאי יש להיכנס לעמוד המוצר, לבחור צבע ומידה ולהירשם לקבלת עדכון. כאשר הפריט יתחדש במלאי יישלח אליך מייל :)
משלוחים והחזרות
מהן אפשרויות השילוח ומה העלות?
שליח עד הבית - 1-3 ימי עסקים בקנייה מתחת ל- 200 ₪ - 20 ₪ דמי משלוח בקנייה בסכום 200 ₪ ומעלה – חינם! מומלץ לבחור כתובת בה אתם נמצאים בשעות הבוקר - אחה"צ כדי שיהיה לכם נוח לקבל את המשלוח. לתשומת לבך ♥ בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך.
איסוף עצמי מסניפי הרשת - עד 3 ימי עסקים חינם!
טעיתי בכתובת המשלוח שהזנתי. איך אוכל לשנות?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לשינוי כתובת או לעדכן ישירות את השליח כאשר ייצור קשר. יש לקחת בחשבון כי במקרה שההזמנה כבר נאספה ע"י חברת המשלוחים, שינוי כתובת לעיר אחרת יעכב את מסירת החבילה מכיוון שכבר נותבה לאזור הרלוונטי.
איך אוכל לבטל עסקה שבוצעה באתר?
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה באחת מהדרכים שלהלן:
אספקה באמצעות שליח מתבצעת עד 3 ימי עסקים. יישלח SMS מטעם חברת המשלוחים. אספקה לחנות מתבצעת עד 3 ימי עסקים. יישלח SMS בעת הגעת החבילה.
לתשומת ליבך ♥ ייתכנו עיכובים באספקה לאיזורים חריגים. בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים. אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.
אם לא אהיה בכתובת שציינתי כאשר השליח יגיע?
במקרה כזה ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך החברה לא תיקח אחריות במקרה של אובדן או נזק מכל סוג שהוא שייגרמו למשלוח. לחלופין, ניתן לתאם עם השליח הגעה במועד אחר.
איך אוכל להחליף / להחזיר מוצר שרכשתי באתר?
החזר כספי עבור מוצר חדש יינתן ללא הגבלת זמן לפי אותה צורת תשלום בה נרכש. *במקרה של מימוש הטבות / נקודות - הן יוחזרו לכרטיס המועדון *שובר מתנה - יופעל מחדש *תשלום באשראי - יתבצע החזר לכרטיס האשראי בו בוצע החיוב.
החזרה / החלפה של מוצר שנקנה באתר תתאפשר באחת מהדרכים הבאות:
1.עצמאית - בסניפי הרשת בהצגת חשבונית דיגיטלית. לרשימת הסניפים > 2.באמצעות פנייה לשירות הלקוחות לטובת הזמנת משלוח לאיסוף הפריט/ים בתשלום של 20 ₪.
האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל?
בהחלט :) גם אם נקנה בסייל, ניתן להחליף או להחזיר פריט חדש בכל אחת מחנויות הרשת, ללא הגבלת זמן. ההחזרה תתבצע לפי אותו אמצעי איתו שולם באתר.
האם ניתן להחליף הלבשה תחתונה?
ניתן להחליף / להחזיר הלבשה תחתונה שנרכשה באתר, כל עוד לא נעשה בה שימוש.