מידה אקסטרה אפס היא המידה הקטנה ביותר שלנו והיא מקבילה למידות 32-34.
מהו בד פויל ואיך מומלץ לכבס אותו?
דגמי הפויל עברו תהליך צביעה מיוחד על מנת שיקבלו מראה ייחודי. בתהליך זה כל יחידה נצבעת בנפרד ולכן עלול להיות הבדל בין המוצרים באותה סדרה.
על מנת לשמור על המראה הייחודי ועל איכות המוצרים לאורך זמן, יש לכבס על פי הוראות אלו: *לכבס הפוך ובנפרד *מומלץ לא להשרות במים *כביסה קרה (עד 30 מעלות) מקסימום 15 דקות *ללא מייבש / ניקוי יבש / חומרי הלבנה
האם יש הגבלת זמן להחזרת פריט וקבלת זיכוי כספי?
החזרת מוצרים שלא נלבשו ושלא נגרם להם נזק תתאפשר בכל אחד מסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. במקרה שהפריט נרכש באמצעות שובר זיכוי / הטבה, ההחזר יינתן באותה צורת תשלום.
היכן יש חנויות עודפים?
* ביג אילת * בילו סנטר * חוצות המפרץ * מעלה אדומים * בית שמש * מודיעין * עין שמר * קניון חיפה * חדרה וילג'
ניתן לגשת לכל אחד מסניפי הרשת עם המוצר הפגום. לאחר איתור עסקת הרכישה ימולא טופס בדיקה והפריט יישלח לבדיקה במחלקת בקרת איכות. תשובה תימסר עד 14 ימי עסקים. הרשת לא תיקח אחריות על מוצרים שלא נמצא בהם פגם ייצור.
האם ניתן לממש תווי קנייה ברשת S.wear?
ניתן לשלם באמצעות כרטיסי מתנה מטעם רשת S.wear בלבד. לא יתקבלו שוברים מסוג אחר.
איך ניתן לרכוש כרטיס מתנה של S.wear?
ניתן להטעין כרטיס gift card בכל אחד מסניפי הרשת. כרטיס מסוג זה ניתן למימוש בסניפים בלבד.
הדפסת הסמל מתבצעת באופן עצמאי. ניתן לרכוש באתר ובחנויות חולצות בית ספר קלאסיות ונוחות בגזרת V וניקי. עשויות מבד 100% כותנה איכותית ויושבות מושלם על הגוף.
אני רוצה לבצע רכישה מרוכזת. למי עליי לפנות?
לקוחות מוסדיים? לרכישת פריטים איכותיים (50 יחידות ומעלה) במחירים אטרקטיביים לצוותים שלכם, שלחו לנו מייל עם כל הפרטים ואנחנו נטפל בשאר :) [email protected]
מועדון לקוחות
איך ניתן להצטרף למועדון הלקוחות? מה המועדון מקנה?
עלות המועדון 78 ₪ חיוב חד פעמי ללא צורך בדמי חידוש כחברי מועדון תוכלו ליהנות מההטבות הבאות: * מתנת הצטרפות 38 ₪ ניתנת למימוש ללא הגבלת זמן * מתנת יומולדת בכל שנה - הטבה 50 ₪ תקפה בחודש יום ההולדת ובחודשיים שאחריו * צבירה ומימוש נקודות * מבצע שבועי לחברי מועדון - בכל שבוע תיהנו מארבעה דגמים משתנים בהנחה בלעדית לחברי המועדון * מעקב אחר היסטוריית רכישות החל מההצטרפות למועדון
ניתן להצטרף למועדון הלקוחות שלנו בכל אחד מסניפי הרשת או בעמוד היעודי באתר.
כיצד ניתן לממש נקודות מועדון?
בכל רכישה במועדון ייצברו נקודות לזכותך. כל קנייה מזכה ב- 10% נקודות מערך הקנייה, כאשר כל נקודה שווה לשקל אחד. קבלת פריט על חשבון הנקודות תתבצע בהצגת תעודה מזהה של בעל/ת הכרטיס או של המורשה הרשומ/ה במועדון. לא ניתן להוסיף כסף / שוברים / הטבות על מנת להגיע למחיר פריט. הפריט יתקבל בצבירת נקודות השווה לערכו. בעת החזרת מוצר שנרכש בנקודות, יוחזרו הנקודות לכרטיס המועדון. לא יינתן שובר זיכוי / החזר כספי.
האם יש הגבלת זמן למימוש הנקודות ברשותי?
לא. הנקודות שצברת לא נמחקות והן יישמרו בכרטיס עד למימושן (בהגעה לכמות נקודות השווה לסכום פריט).
רכישה באתר
האם אתר S.wear מאובטח?
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת והנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
האם עליי לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
לא. ניתן לבצע הזמנה כאורח ולהשלים את הרכישה ללא הרשמה. אנחנו ממליצים להירשם כדי שתהיה אפשרות לאתר הזמנות קודמות ולקשר את המועדון לחשבון.
איך אוכל לקשר את כרטיס המועדון לחשבון שלי באתר?
לאחר ההתחברות לאתר יופיע פופ אפ לשיוך המועדון. גם אם ויתרת על שלב זה, ניתן לעשות זאת בכל עת בהגדרות החשבון שלך. זהו תהליך חד פעמי. המועדון יהיה מקושר לחשבונך ויעלה באופן אוטומטי בביקורים הבאים באתר :)
האם ניתן לממש נקודות והטבות מועדון באתר?
בהחלט :) על מנת לממש נקודות / הטבות יש לקשר את כרטיס המועדון לחשבון באתר. ניתן לרכוש פריט בנקודות אשר מגיעים לכמות נקודות השווה או גבוהה ממחיר הפריט. לא ניתן להוסיף לנקודות כסף או אמצעי תשלום אחר על מנת להגיע למחיר הפריט. ההטבות שברשותך וכמות הנקודות שניתן לממש בהזמנה יוצגו בעמוד הצ'ק אאוט.
קיבלתי שובר מתנה וירטואלי. איך אוכל לממש אותו?
שובר מתנה וירטואלי ניתן למימוש אונליין בלבד ואינו מוגבל בזמן. יש להזין את קוד הקופון שקיבלת בשדה הייעודי בעמוד הצ'ק אאוט וסכום העסקה יתעדכן בהתאם.
אפשר לממש שובר זיכוי או גיפט קארד באתר?
שובר זיכוי וכרטיס גיפט קארד פיזי ניתנים למימוש בסניפי הרשת בלבד. שובר וירטואלי (קוד קופון שנרכש אונליין) ניתן למימוש באתר בלבד.
באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מכל סוג או ב-paypal. אמצעי תשלום נוספים: שובר מתנה וירטואלי, נקודות והטבות מועדון (בהתאם למדיניות מועדון הלקוחות).
האם ניתן לחלק את החיוב לתשלומים?
כן, ניתן לחלק את החיוב עד 6 תשלומים. לאחר קליטת ההזמנה אין באפשרותנו לשנות את חלוקת התשלומים.
האם ניתן לשלוח חבילה באריזת מתנה?
בעמוד הצ'ק אאוט ניתן לסמן צירוף אריזת מתנה. הפריטים לא יגיעו ארוזים אך תצורף לחבילה שקית כדי שתוכלו לארוז את הפריטים למתנה. כמו כן, ניתן לצרף טקסט ברכה :)
מתי אחויב על ההזמנה?
החיוב מתבצע בעת קליטת ההזמנה, בכפוף לאישור התשלום מחברת האשראי. במקרה בו החיוב נכשל תופיע הערת שגיאה וההזמנה לא תיקלט במערכת.
כיצד אוכל לדעת שההזמנה נקלטה בהצלחה?
לאחר קליטת פרטי התשלום תושלם הרכישה ויופיע עמוד הצלחה עם מספר ההזמנה. בנוסף, יישלח אליך מייל אישור הזמנה. כמו כן, בכל עת ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי.
אישור ההזמנה לא התקבל במייל שלי
ייתכן שהאישור הגיע לתיבת הספאם או שהוקלדה כתובת מייל שגויה. לבירור וטיפול ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל: [email protected]
כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלי?
אם בוצעה הרשמה לאתר, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באזור האישי שלך. לבירור נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל: [email protected]
הפריט שאני רוצה אזל מהמלאי. איך אוכל לקבל עדכון כשיחזור?
כדי לקבל עדכון על חזרת פריט למלאי יש להיכנס לעמוד המוצר, לבחור צבע ומידה ולהירשם לקבלת עדכון. כאשר הפריט יתחדש במלאי יישלח אליך מייל :)
משלוחים והחזרות
מהן אפשרויות השילוח ומה העלות?
שליח עד הבית - 1-3 ימי עסקים בקנייה מתחת ל- 200 ₪ - 20 ₪ דמי משלוח בקנייה בסכום 200 ₪ ומעלה – חינם! מומלץ לבחור כתובת בה אתם נמצאים בשעות הבוקר - אחה"צ כדי שיהיה לכם נוח לקבל את המשלוח. לתשומת לבך ♥ בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך.
איסוף עצמי מסניפי הרשת - עד 3 ימי עסקים חינם!
טעיתי בכתובת המשלוח שהזנתי. איך אוכל לשנות?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לשינוי כתובת או לעדכן ישירות את השליח כאשר ייצור קשר. יש לקחת בחשבון כי במקרה שההזמנה כבר נאספה ע"י חברת המשלוחים, שינוי כתובת לעיר אחרת יעכב את מסירת החבילה מכיוון שכבר נותבה לאזור הרלוונטי.
מתי אקבל את החבילה?
אספקה באמצעות שליח מתבצעת עד 3 ימי עסקים. איסוף מהחנות - החבילה תגיע לסניף עד 3 ימי עסקים. תישלח הודעת SMS כאשר החבילה תצא ממשרדי הרשת.
לתשומת ליבך ♥ ייתכנו עיכובים באספקה לאיזורים חריגים. בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים. אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.
אם לא אהיה בכתובת כאשר השליח יגיע?
אם אינך נוכח בכתובת בהגעת השליח, ניתן לאשר לו להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך במקרה זה החברה לא תיקח אחריות במקרה של אובדן או נזג מכל סוג שהוא שייגרמו למשלוח.
איך אוכל להחליף / להחזיר מוצר שרכשתי באתר?
החלפה / החזרה של מוצרים חדשים מתבצעת דרך סניפי הרשת ללא הגבלת זמן. בהצגת החשבונית הדיגיטלית יינתן החזר מלא לפי אותה צורת תשלום בה בוצעה העסקה.
האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל?
בהחלט :) גם אם נקנה בסייל, ניתן להחליף או להחזיר פריט חדש בכל אחת מחנויות הרשת, ללא הגבלת זמן.
האם ניתן להחליף הלבשה תחתונה?
בכפוף להוראות משרד הבריאות, לא תתאפשר החלפה של תחתונים וגרביונים, גם אם לא נעשה בהם שימוש.