Questions and Answers

איך ניתן לקשר את כרטיס המועדון לחשבון שלי באתר?

יש ללחוץ על כפתור 'התחברות' בראש העמוד ולהירשם לאתר (מזינים מייל, בוחרים סיסמה וממלאים פרטי התקשרות).
אם הנך כבר רשומ/ה, יש להזין את כתובת המייל והסיסמה איתם נרשמת.
לאחר ההתחברות יופיע חלון פופ אפ ובו יש להזין את מס' הטלפון המקושר לכרטיס המועדון.
אם הפופ אפ התפספס ניתן להגיע אליו באמצעות לחיצה על כפתור 'חברי מועדון S.wear' תחת 'החשבון שלי'.
למספר שהוזן (בהנחה שהוא אכן זה שמופיע במועדון) תישלח הודעה עם קוד אימות להשלמת התהליך.
יש להזין בחלון הפופ אפ את הקוד שקיבלת ומיד תופיע יתרת הנקודות/הטבות שברשותך.
זהו תהליך חד פעמי. לאחר האימות, כרטיס המועדון יהיה מקושר לחשבונך באתר ויעלה באופן אוטומטי.

האם ניתן להשתמש בנקודות / הטבות באתר?

בהחלט :)
לאחר תהליך אימות וקישור חשבונך לכרטיס המועדון, תוצג יתרת הנקודות שיש ברשותך.
אם עומדות לזכותך מספיק נקודות עבור פריט, האתר יציע בעמוד הצ'ק אאוט לממש אותן.
כמו כן, בכל קנייה באתר יצברו לזכותך 10% נקודות מסך הקנייה.
גם ההטבות המגיעות לך יופיעו בעמוד הצ'ק אאוט בסיכום ההזמנה.

* על מנת לצבור או לממש את הנקודות שברשותך, יש לבצע הזמנה עם חשבון קיים או להירשם לאתר. לא ניתן לצבור / לממש נקודות מועדון באמצעות הזמנה כאורח.

מהו בד פויל ואיך יש לכבס אותו?

דגמי הפויל עברו תהליך צביעה מיוחד על מנת שיקבלו את מראיהם הייחודי.
בתהליך זה כל יחידה נצבעת בנפרד ולכן עלול להיות הבדל בין המוצרים באותה סדרה.

מה הן הוראות הכביסה עבור מוצרים אלה?
על מנת לשמור על המראה הייחודי ובכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן, יש לכבס על פי הוראות אלו:
*לכבס הפוך ובנפרד
*מומלץ לא להשרות במים
*כביסה קרה (עד 30 מעלות) מקסימום 15 דקות
*ללא מייבש / ניקוי יבש / חומרי הלבנה

מהי מידה X0?

מידה X0 מתאימה לטווח המידות 32-34

 

מתי אקבל את החבילה?

משלוחים עד הבית יסופקו עד 3 ימי עסקים.
הזמנות שייקלטו במהלך הסופ"ש ייצאו לטיפול ביום א' ויסופקו עד יום ב'.
איסוף מהחנות - החבילה תגיע לסניף עד 3 ימי עסקים. תישלח הודעת SMS כאשר החבילה תצא ממשרדי הרשת.

לתשומת ליבך ♥
בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.

 

איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה ?

מיד עם קליטת ההזמנה תופיע ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה" בצירוף מספר הזמנה ויישלח אליך מייל אישור הזמנה.
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר (לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה).

ברצוני לבצע שינוי בהזמנה

לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קליטתה.

האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל?

בוודאי. החלפות והחזרות על פריטים חדשים מתבצעות מול חנויות הרשת -  ללא הגבלת זמן.

האם ניתן לחלק את החיוב לתשלומים?

כן. ניתן לחלק את חיוב העסקה עד ל-6 תשלומים. 
לאחר קליטת ההזמנה אין באפשרותנו לשנות את חלוקת התשלומים.

האם ניתן לממש זיכוי / כרטיס מתנה באתר?

מימוש זיכוי / כרטיס gift carf מתבצע בחנויות הרשת בלבד.
שובר וירטואלי (שנרכש אונליין) ניתן למימוש באתר בלבד.

יש לי הטבת הצטרפות, איך ניתן לממש באתר?

הטבת ההצטרפות אינה מוגבלת בזמן .
את ההטבה ניתן לממש דרך האתר בעמוד הצ'ק אאוט
לאחר ההתחברות לחשבון יוצגו ההטבות הקיימות במועדון
יש לסמן את ההטבה הרלוונטית.

יש לי הטבת יום הולדת, איך ניתן לממש באתר?

הטבת יום ההולדת תקפה לחודש יום ההולדת וחודשיים לאחריו. את ההטבה ניתן לממש דרך האתר בעמוד הצ'ק אאוט
לאחר ההתחברות לחשבון יוצגו ההטבות הקיימות במועדון
יש לסמן את ההטבה הרלוונטית.

כמה זמן ניתן לקבל החזר כספי?

החזר כספי ברכישה דרך האתר על פריטים חדשים מתבצעות מול חנויות הרשת בהצגת תעודה מזהה ללא הגבלת זמן .

בתשלום באמצעות פייפאל / כרטיס אשראי, ההחזר יתבצע במזומן .

בתשלום באמצעות שובר זיכוי / הטבה , ההחזר יתבצע לפי תצורת התשלום.

קניתי מארז חולצות / גופיות והמידה לא טובה

ניתן לבצע החלפה גם אם המארז נפתח.
כל עוד הפריטים לא נלבשו, ניתן לגשת לסניף ולבצע החלפה או לקבל החזר.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר.

בתחתית העמוד "החשבון שלי" > יש להזין כתובת מייל וסיסמא ולהתחבר > בתפריט מימין "ההזמנות שלי" .

  • הזמנה חדשה
  • בהדפסה
  • ממתין לאילוץ עסקה – טרנזילה / פייפאל
  • נשלח ללקוח

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן לבצע הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר,
אך מומלץ להירשם כדי שיהיה אפשר לעקוב אחר היסטוריית הזמנות ואף לקשר את המועדון לחשבון.

החלפות והחזרות

החלפה / החזרה של מוצרים חדשים תתבצע דרך סניפי הרשת בהצגת החשבונית הדיגיטלית, ללא הגבלת זמן. 

 

מהי כותנת סופימה?

סופימה היא כותנת פימה הגדלה בארה"ב בלבד, של המותג היוקרתי סופימה.
בד סופימה הינו בד רך ונעים במיוחד, נושם, ובעל מראה מעט מבריק.
הבד נסרג מסיבי הכותנה הארוכים והאיכותיים ביותר.
אורך הסיב מונע היווצרות של כדוריות בד ושומר על יציבות ממדי המוצר.

האם ניתן להחליף הלבשה תחתונה?

בהתאם להוראות משרד הבריאות לא תתאפשר החלפת פריטי הלבשה תחתונה גם אם לא נעשה בהם שימוש.

היכן קיימות חנויות Outlet?

  • אילת – מרכז BIG
  • בילו סנטר – קריית עקרון
  • באר שבע – קניון One plaza
  • חיפה – חוצות המפרץ
  • ביג פאשן ירכא
  • קניון השרון - נתניה

ברצוני לשנות כתובת למשלוח

שינוי כתובת ניתן לבצע דרך כתובת דוא"ל Info@s-wear.com              

יש לקחת בחשבון כי שינוי כתובת עשוי לעכב את אספקת החבילה.

אני רוצה לעבוד ב S.wear

רוצה לעבוד בחברה הכי כיפית שיש ???

ניתן לשלוח קורות חיים לכתובת hr@s-wear.com

בהצלחה! 

אני רוצה פריט שאזל במלאי

בכדי לקבל עדכון על פריט שחזר למלאי, יש להיכנס לעמוד המוצר
לבחור צבע ומידה וללחוץ על כפתור 'עדכן אותי כשחוזר למלאי'.
כך, במידה והפריט ישוב לאתר, יתקבל אצלך עדכון אוטומטי במייל.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL –

כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת ,

האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

קיבלתי שובר מתנה וירטואלי, איך ניתן לממש באתר?

שובר מתנה וירטואלי אינו מוגבל בתוקף וניתן לשימוש באתר האינטרנט בלבד ומזינים אותו בעמוד הצ'ק אאוט.

לאחר הוספת הפריטים לסל , יש לעבור לעמוד התשלום.

סעיף "קודים להנחות" >  "יש ברשותי שובר וירטואלי או קוד קופון".

בשדה שנפתח יש להזין את קוד השובר (אין צורך בקוד PIN) וסכום העסקה יתעדכן בהתאם.