החזרת מוצרים שלא נלבשו ושלא נגרם להם נזק תתאפשר בכל אחד מסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. אם הפריט נרכש באמצעות שובר זיכוי / הטבה / נקודות, ההחזר יינתן באותה צורת תשלום.
באילו חנויות ניתן לרכוש פריטי אאוטלט?
חלק מפריטי האאוטלט ניתן להשיג בחנויות: * ביג אילת * בילו סנטר * בית שמש * חוצות המפרץ * מעלה אדומים
אני רוצה לעבוד ב-S.wear. למי לפנות?
איזה כיף! ניתן לצרף כאןקובץ קורות חיים או לפנות אלינו במייל: hr@s-wear.com
בהצלחה :)
יש ברשותי מוצר פגום. מה עליי לעשות?
ניתן לגשת לכל אחד מסניפי הרשת עם המוצר הפגום. לאחר איתור עסקת הרכישה ימולא ע"י המוכרנ/ית טופס והפריט יישלח לבדיקה במחלקת בקרת איכות. תשובה תימסר עד 14 ימי עסקים. הרשת תישא באחריות במקרים בהם עלה מהבדיקה כי במוצר נמצא פגם ייצור.
האם ניתן לממש תווי קנייה ברשת S.wear?
ניתן לשלם באמצעות כרטיסי מתנה מטעם רשת S.wear בלבד. לא יתקבלו שוברים מסוג אחר.
איך ניתן לרכוש גיפט קארד של S.wear?
ניתן להטעין כרטיס gift card בכל אחד מסניפי הרשת. כרטיס מסוג זה ניתן למימוש בסניפים בלבד. כמו כן, ניתן להזמין דרך האתר שובר וירטואלי למימוש אונליין בלבד. השובר יישלח באופן אוטומטי לאחר קליטת ההזמנה או במועד שיסומן לבחירתך - דרך נוחה ומהירה לשלוח מתנה סופר שווה ♥
האם תהליך הייצור מפוקח?
בהחלט כן. אחת הבעיות המרכזיות של ענף האופנה היא פסולת מצטברת שנגרמת מייצור עודף.
אנחנו ב-S.wear מאמינים בקנייה חכמה ולכן מקפידים לנהל את מערך הייצור שלנו בצורה הטובה והנכונה ביותר.
כל המוצרים שלנו עשויים בדים אשר עברו תהליך בקרת איכות ארוך וקפדני ובדיקות של עמידות בכביסות ולבישה לאורך זמן.
אנחנו משתדלים ככל הניתן להשתמש בסיבים טבעיים כגון 100% כותנה, ויסקוזה, מודל וכותנת סופימה.
אנחנו לעולם לא זורקים בדים שנשארו במהלך הייצור. במקרה שבו נותר בד מייצור של פריט אחד, הוא ינוצל עבור ייצור של פריט אחר בקולקציה.
אנחנו פחות מאמינים ב"long distance relationship".
ככל שהמפעל קרוב יותר, נגרם פחות זיהום אוויר בשינוע הסחורה מהמפעל למחסן.
אנחנו עובדים עם המפעל קרוב ל-20 שנים והקרבה מאפשרת לנו לפקח בתדירות גבוהה על תהליך פיתוח הבדים והתפירה של המוצרים שלנו.
אנחנו מבקרים שם לעיתים קרובות ומקפידים על תנאי העסקה הוגנים עבור העובדים.
באילו חנויות ניתן לרכוש חולצות בית ספר והאם ניתן להדפיס סמל?
הדפסת הסמל מתבצעת באופן עצמאי. ניתן לרכוש באתר ובחנויות חולצות בית ספר קלאסיות ונוחות בגזרת V וניקי, ללא הדפסת סמל.
חנויות שמחזיקות חולצות בי"ס: מול הים, אילת אייסמול, אילת ביג אילת ביג בית שמש בילו סנטר גרנד באר שבע קניון אשקלון קניון חולון קניון איילון קניון מלחה קניון בת ים קניון מודיעין קניון גבעתיים קניון רמת אביב קניון קריית אונו קניון מעלה אדומים קניון הזהב, ראשל"צ קניון סביונים, יהוד קניון הראל, מבשרת ציון קניון עופר מרום, מרום נווה קניון אבנת, פתח תקווה קניותר, נס ציונה
אני רוצה לבצע רכישה מרוכזת. למי עליי לפנות?
לקוחות מוסדיים? לרכישת פריטים איכותיים (60 יחידות ומעלה) במחירים אטרקטיביים לצוותים שלכם, שלחו לנו מייל עם כל הפרטים ואנחנו נטפל בשאר :) orian@s-wear.com
מועדון לקוחות
איך ניתן להצטרף למועדון הלקוחות? מה המועדון מקנה?
עלות ההצטרפות למועדון 78 ₪ חיוב חד פעמי ללא צורך בדמי חידוש כחברי מועדון תוכלו ליהנות מההטבות הבאות: * צבירה ומימוש נקודות * מתנת הצטרפות 38 ₪ ניתנת למימוש ללא הגבלת זמן * מתנת יומולדת - הטבה 50 ₪ בכל שנה, תקפה בחודש יום ההולדת ובחודשיים שאחריו * מבצע שבועי לחברי מועדון - בכל שבוע תיהנו מארבעה דגמים מתחלפים ב-20% הנחה * תיעוד היסטוריית רכישות החל מההצטרפות למועדון
ניתן להצטרף למועדון הלקוחות שלנו בכל אחד מסניפי הרשת או דרך האתר.
כיצד ניתן לממש נקודות מועדון?
בכל רכישה במועדון ייצברו נקודות לזכותך. כל קנייה מזכה ב- 10% נקודות מערך הקנייה, כאשר כל נקודה שווה לשקל אחד. קבלת פריט על חשבון הנקודות תתבצע ע"י בעל/ת המועדון ובהצגת תעודה מזהה. אם ישנם מורשים הרשומים בכרטיס, הם רשאים לממש את הטבות המועדון ללא נוכחות בעל/ת המועדון. לא ניתן להוסיף כסף / שוברים / הטבות על מנת להגיע למחיר פריט. הפריט יתקבל בצבירת נקודות השווה לערכו. בעת החזרת מוצר שנרכש בנקודות, יוחזרו הנקודות לכרטיס המועדון. לא יינתן שובר זיכוי / החזר כספי.
האם יש הגבלת זמן למימוש הנקודות ברשותי?
לא. הנקודות שצברת לא נמחקות והן יישמרו בכרטיס עד למימושן (בהגעה לכמות נקודות השווה לסכום פריט).
רכישה באתר
האם אתר S.wear מאובטח?
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. תהליך עיבוד התשלום מתבצע ע"י מערכת מאובטחת הפועלת להגנה על נתוני כרטיסי האשראי ועל פרטיות הלקוחות. כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת והנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
איך אוכל לבטל עסקה שבוצעה באתר?
אם מסיבה כלשהי ברצונך לבטל את ההזמנה לפני שיצאה לטיפול, או שההזמנה התקבלה ואינך מרוצה מהמוצרים שלנו, ניתן לבצע את הביטול באחת מהדרכים שלהלן:
ניתן לבצע הזמנה כאורח/ת ולהשלים את הרכישה ללא הרשמה, אך מומלץ להירשם כדי שתהיה אפשרות לקשר את המועדון לחשבון, לצפות בהזמנות קודמות ולעקוב אחר סטטוס ההזמנה.
איך אוכל לקשר את כרטיס המועדון לחשבון שלי באתר?
לאחר ההתחברות לאתר יופיע פופ אפ לשיוך המועדון. גם אם ויתרת על שלב זה, ניתן לעשות זאת בכל עת בהגדרות החשבון שלך. זהו תהליך חד פעמי. המועדון יהיה מקושר לחשבונך ויעלה באופן אוטומטי בביקורים הבאים באתר :)
האם ניתן לממש נקודות והטבות מועדון באתר?
בהחלט :) על מנת לממש נקודות / הטבות יש לקשר את כרטיס המועדון לחשבון באתר. ניתן לרכוש פריט בנקודות כאשר מגיעים לכמות נקודות השווה או גבוהה ממחיר הפריט. לא ניתן להוסיף לנקודות כסף או אמצעי תשלום אחר על מנת להגיע למחיר הפריט.
קיבלתי שובר מתנה דיגיטלי. איך אוכל לממש אותו?
שובר מתנה דיגיטלי ניתן למימוש אונליין בלבד ואינו מוגבל בזמן. יש להזין את קוד הקופון שקיבלת בשדה הייעודי בעמוד הצ'ק אאוט וסכום העסקה יתעדכן בהתאם.
אפשר לממש שובר זיכוי או גיפט קארד באתר?
לא. שובר זיכוי וכרטיס גיפט קארד פיזי ניתנים למימוש בסניפי הרשת בלבד. שובר וירטואלי (קוד קופון שנרכש אונליין) ניתן למימוש באתר בלבד.
באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
*כרטיס אשראי מכל סוג *Bit *Apple pay *Google pay
אפשרויות תשלום נוספות: שובר מתנה וירטואלי, נקודות והטבות מועדון (בהתאם למדיניות מועדון הלקוחות).
האם ניתן לחלק את החיוב לתשלומים?
כן. בתשלום בהזנת כרטיס אשראי ניתן לחלק את החיוב עד 6 תשלומים. לאחר קליטת ההזמנה אין באפשרותנו לשנות את חלוקת התשלומים. בהזמנות שמשולמות באמצעות ארנקים דיגיטליים (ביט, גוגל פיי, אפל פיי) לא ניתן לחלק לתשלומים.
האם ניתן לשלוח חבילה באריזת מתנה?
בעמוד הצ'ק אאוט ניתן לסמן צירוף אריזת מתנה. הפריטים לא יגיעו ארוזים אך תצורף לחבילה שקית כדי שתוכלו לארוז את הפריטים למתנה. כמו כן, ניתן לצרף טקסט ברכה :)
מתי אחויב על ההזמנה?
החיוב מתבצע בעת קליטת ההזמנה, בכפוף לאישור התשלום מחברת האשראי. במקרה בו החיוב נכשל תופיע הערת שגיאה וההזמנה לא תיקלט במערכת.
כיצד אוכל לדעת שההזמנה נקלטה בהצלחה?
לאחר עיבוד התשלום יופיע עמוד הצלחה עם מספר ההזמנה ויישלח למייל שלך אישור הזמנה. כמו כן, אם ההזמנה בוצעה תחת חשבונך ולא כאורח/ת, ניתן לבדוק את הסטטוס שלה באזור האישי.
אישור ההזמנה לא התקבל במייל שלי
ייתכן שהאישור הגיע לתיבת הספאם או שהוקלדה כתובת מייל שגויה. לבירור וטיפול ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל:info@-wear.com
כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלי?
אם בוצעה הרשמה לאתר, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באזור האישי שלך. לבירור נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1800-30-40-50 או במייל: info@-wear.com
הפריט שאני רוצה אזל מהמלאי. איך אוכל לקבל עדכון כשיחזור?
כדי לקבל עדכון על חזרת פריט למלאי יש להיכנס לעמוד המוצר, לבחור צבע ומידה ולהירשם לקבלת עדכון. כאשר הפריט יתחדש במלאי יישלח עדכון למייל :)
משלוחים והחזרות
מהן אפשרויות השילוח ומה העלות?
איסוף עצמי מסניפי הרשת - עד 3 ימי עסקים חינם! שליח עד הבית - עד 3 ימי עסקים בקנייה מתחת ל- 200 ₪ - 20 ₪ דמי משלוח בקנייה בסכום 200 ₪ ומעלה – חינם!
שימו ♥ בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך. כמו כן, בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
טעיתי בכתובת המשלוח שהזנתי. איך אוכל לשנות?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לשינוי כתובת info@-wear.com או לעדכן ישירות את השליח כאשר ייצור קשר. יש לקחת בחשבון כי במקרה שההזמנה כבר נאספה ע"י חברת המשלוחים, שינוי כתובת לעיר אחרת יעכב את מסירת החבילה מכיוון שכבר נותבה במרכז הלוגיסטי לאזור הרלוונטי.
איך אוכל לבטל עסקה שבוצעה באתר?
אם מסיבה כלשהי ברצונך לבטל את ההזמנה לפני שיצאה לטיפול, או שההזמנה התקבלה ואינך מרוצה מהמוצרים שלנו, ניתן לבצע את הביטול באחת מהדרכים שלהלן:
אספקה באמצעות שליח מתבצעת עד 3 ימי עסקים. יישלח SMS עדכון מחברת המשלוחים. אספקה לחנות מתבצעת עד 3 ימי עסקים. יישלח SMS בעת הגעת החבילה.
לתשומת ליבך ♥ ייתכנו עיכובים באספקה לאיזורים חריגים. בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים. אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.
אם לא אהיה בכתובת שציינתי כאשר השליח יגיע?
במקרה כזה ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך החברה לא תיקח אחריות במקרה של אובדן או נזק מכל סוג שהוא שייגרמו למשלוח. לחלופין, ניתן לתאם עם השליח הגעה במועד אחר.
איך אוכל להחליף / להחזיר מוצר שרכשתי באתר?
החזר כספי עבור מוצר חדש יינתן ללא הגבלת זמן לפי אותה צורת תשלום בה נרכש. *במקרה בו נרכש באמצעות הטבות / נקודות - הן יוחזרו לכרטיס המועדון *שובר מתנה - יופעל מחדש *תשלום באשראי / ארנק דיגיטלי - יתבצע החזר לאמצעי התשלום בו בוצע החיוב.
החזרה / החלפה של מוצר שנקנה באתר תתאפשר באחת מהדרכים הבאות:
1.עצמאית - בסניפי הרשת בהצגת חשבונית דיגיטלית. לרשימת הסניפים > 2.באמצעות פנייה לשירות הלקוחות לטובת הזמנת משלוח לאיסוף הפריט/ים בתשלום של 20 ₪.
האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל?
בהחלט :) גם אם נקנה בסייל, ניתן להחליף או להחזיר פריט חדש בכל אחת מחנויות הרשת, ללא הגבלת זמן. ההחזרה תתבצע לפי אותו אמצעי איתו שולם באתר.
האם ניתן להחליף הלבשה תחתונה?
ניתן להחליף / להחזיר הלבשה תחתונה שנרכשה באתר, כל עוד לא נעשה בה שימוש.